28 Ağustos 2010 Cumartesi

Burcuuuuumm!

Burcum

Bitanem. Böcüğüm. Aşkım. Bebeğim.

29 Ağustos.

Mısırlı olcam lan. Yeni yılı doğum gününle kutlicam.

Seviyorum seni, çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok ve çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!!

1 yıl 1 yıldır, oğlum. Neler yaşadık biz birlikte amaaağ.

Çakma 3 maymunum benim u.u

En tatlışım. Bigün farkına varcaksın lan dünyalar güzeli olduğunun amk.

Gulümsün gulüm gulüm. Ööbüdü!

Sensiz geçmiyo lan. Sensiz oolmaaz, sensiz olmaaaz

Berecem.

Emesenimin bidenesi.

Emesen mesaisi 3te başlayan melenk.

Hepe melengi. Eloisé’m.

Animelerin mangaların prenşeşi.

Dişi Maykılım benim.

Doğum günün kutlu olsun bebeeek! Bırakma lan hiç! Unutma miniğini! Liseli Guzu.

3 yorum:

  1. EKİNİM LAN <2<2
    ben daha çok seviyorum seni, çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok ve çok ! o 1 yıla neleer neler sığdı tabi~ çakma 3 maymunun yesin seni :3 miniğim herbibokum*-* arada ani çıkışlar yapıp emeseni terkedip liseli ergen tribi atsam da hep yanımda olan insan :3 nah farkına varcam lan asıl sen varcaksın ameke NN* Sensiz olmuyooor ♫ değil miydi la o ahgs neyse bu da güzel (Y) hacım,danam,öküzüm,ekitom,flyingsisterım,meleğim,meneğim,yavrum,canım,linneam,heyliseverim,bibersevmesinekızdığımkardeşim vs. vs. Heer şeyim -kısaca- u.u ha bide formspring sapığıııım!! XD (o eloisé de bok atıyodun her yerde onu kullanıyosun diye lan asgfah) ve ve pijama partilerinin een önemli elemanı *-* daha bana çook cam açıcaksın lan hatta ve hatta seneye aynı otele gidelim lan yapalım bunu hırs- tekrar tekrar heeeeeeeeeerrbiişeeyy için saol canım . ama en en en EEENNN önemli hedaye tabikii bunlar DEĞİL. SENSİN! vee arkadaşlığımız <3 -duygusala bağlamak. ama doğru lan u.u- unuturmuyum lan mümkün mü bu sence? he bide bu hediyeleri yaptın diye daha çok sevdiğimi falan sanma lan daha az sevdim dermişiim ahsfha hayır, daha çok sevdm sanma çünküüü zaten sevdim EN YÜKSEK DEĞERDE hatta ve hatta sevgiden patliam. kalbimi işgal ediyosun aşka yer kalmad amk NN* -şaka- . yanlış anlama bu işgalden acaip mutluyum seni sevmek harika <3 sen de beni seev XD seni beni sevdiğinden bin kat çok seviyorum neden mii çünkü bi insan birini bnm seni sevdiğim kadar se-ve-mez imkansız lan? forevamsın :3 ccc ekinreyizz ccc ahgsh XD lise var daha üniversite vaar meslek hayatı filanfeşmekan hep beraber olalım. beni unutursan ağzına sıçarım XD öpüldün :3

    YanıtlaSil
  2. düzeltme: -son ksımda çok yanlış yazım var düzelttim-
    he bide bu hediyeleri yaptın diye seni daha çok sevdiğimi falan sanma lan daha az sevdim dermişiim ahsfha hayır, daha çok sevdm sanma çünküüü zaten sevgim EN YÜKSEK DEĞERDE hatta ve hatta sevgiden patlicam. özet: zaten seni acaiğ seviyodum daha fazla sevmeme olanak yok kalbim almaz XD kalbimi işgal ediyosun aşka yer kalmadı amk NN* -şaka- . yanlış anlama bu işgalden acaip mutluyum seni sevmek harika <3 sen de beni seev XD seni beni sevdiğinden bin kat çok seviyorum neden mii çünkü bi insan birini bnm seni sevdiğim kadar se-ve-mez imkansız lan? forevamsın :3 ccc ekinreyizz ccc ahgsh XD lise var daha üniversite vaar meslek hayatı filanfeşmekan hep beraber olalım. beni unutursan ağzına sıçarım XD öpüldün :3

    YanıtlaSil
  3. can alıcı cümle: seni beni sevdiğinden bin kat çok seviyorum neden mii çünkü bi insan birini bnm seni sevdiğim kadar se-ve-mez imkansız lan?

    doğru bu lan. çokpisseviyorumseniherzamandasevcem

    YanıtlaSil